نقد و نظر

خواب تازه مرکز ملی برای فرش: ضرورت صنعتی شدن تولید فرش دستباف !!

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

کارم از گریه گذشته است از آن می خندم!

خبرگزاری ایسنا در گزارش نهم شهریور ماه 1402 خود از تصمیم شتابزده و گنگ مرکز ملی فرش در جهت صنعتی کردن فرش دستباف به عنوان یک ضرورت!! خبر داد.

به گزارش ایسنا، این فکر بدیع ! با دو هدف ملزم کردن کارفرماها به بیمه قالیبافان و تامین راحت‌تر و سریع‌تر نیازهای بازار جهانی اتخاذ شده است!

در این گزارش از قول رئیس این مرکز آمده است:

به دنبال این هستیم تولید فرش دستباف صنعتی شود تا کارفرماها ملزم به بیمه قالیبافان باشند و مشکل بیمه آن‌ها حل شود. از طرف دیگر تامین بازار جهانی نیز راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد!

از حالا تا فکر بکر بعدی که باعث فراموشی این هدف شود باید شاهد انواع اتلاف و انحراف منابع و نیروها در این جهت گنگ و مسیر ناکجا آباد باشیم. شایسته است اتحادیه های صنفی با تکیه بر توان و تجربه تخصصی خود تا دیر نشده، جزئیات این هدف گذاری را از  ایشان جویا شده و قبل از بروز مشکل تازه ای در مسیر پر مخاطره تولید و تجارت فرش کشور، با ارایه نظرات کارشناسی مانع وارد آمدن ضربات خسارت بار بعدی شوند.

سایت اطلاع رسانی فش ایران پس از تصمیم به عدم انتشار و یا بازنشر اخبار و مطالب مرکز ملی فرش ایران بدلیل خسارت بار بودن تصمیمات و طرح ها و برنامه های مطرح شده از سوی این مرکز از انتشار کامل خبر خودداری می کند. لذا کاربران محترم می توانند برای مطالعه کامل خبر به آدرس این مطلب در سایت خبرگزاری ایسنا مراجعه فرمایند.

 

 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.