گزارش

فرش هند در برابر فرش ایران، آشغال است !!

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران اظهار کرد: کیفیت فرش هند در برابر فرش ایران آشغال است، اما هندی‌ها تقاضای بازارهای جهانی را می‌بافند و ما سلیقه‌ای فرش تولید می‌کنیم. باید تقاضای بازارهای جهانی را بشناسیم تا در نمایشگاه‌های خارجی توانایی رقابت داشته باشیم.

احد عظیم‌زاده، رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: کیفیت فرش هند در برابر فرش ایران آشغال است، اما هندی‌ها تقاضای بازارهای جهانی را می‌بافند و ما سلیقه‌ای فرش تولید می‌کنیم. باید تقاضای بازارهای جهانی را بشناسیم تا در نمایشگاه‌های خارجی توانایی رقابت داشته باشیم.

عظیم‌زاده افزود: دولت صنعت فرش را به خدا سپرده و سالی یکبار یک مسئول نمایشگاه فرش را افتتاح می‌کند و تا سال بعد هیچ‌کاری برای این صنعت انجام نمی‌دهد. نمایشگاه فرش در شأن کشور نبود و متاسفانه دولت به فرش دستباف بهاء نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر دولت رفع تعهد ارزی را حذف نکند صنعت فرش از بین می‌رود.

 

فیلم گفتگوی احدعظیم زاده را با اقتصادآنلاین اینجا ببینید

 

توضیح  کارپتور:
این بخش از اظهارات عظیم زاده مبنی بر اینکه فرش هندوستان در مقایسه با فرش ایران آشغال است، حاکی از دلبستگی ایشان به فرش ایران است و قابل استناد نیست. حتی خود ایشان نیز اقرار می کنند که مهمترین دلیل اقبال بازار از فرش های هندی تطابق آن باسلیقه بازار است. آیا بازار بدنبال فرش آشغال است؟! 

مشکل اصلی همانطور که خود ایشان نیز بدرستی بر آن تاکید کرده واقعی بودن و خسارت بار بودن تحریم ها برای اقتصاد و فعالان اقتصادی و در کنار آن سوء تدبیر و ندانم کاری متولی و دولت مردان است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.